środa, 6 maja 2015

65. Letni makijaż

Witajcie!

Dzisiejszy post będzie lekko odbiegał od ogólnej tematyki bloga. Chciałabym pokazać Wam fajny makijaż na ciepłe słoneczne dni. Skupiłam się na kolorowych powiekach, dzięki którym można otrzymać świeży letni look. Ciekawe? Zapraszam!





Jak zwykle zaczęłam od nałożenia podkładu i konturowania brwi. Makijaż oka rozpoczęłam od nałożenia cieni Miss Sporty. Efekt, jaki uzyskałam jest podobny do rysowania kolorową kredą. Skojarzyło mi się to z dzieciństwem ;P Eyelinerem zrobiłam cienką czarną kreskę na górnej powiece. Do tego mocno wytuszowałam rzęsy. Całą twarz oprószyłam pudrem, a policzki podkreśliłam bronzerem. Poniżej oczy:


Dziwne plamy na twarzy to efekt cienia, który utworzyła moja ręka i aparat ;<

W następnym takim poście postaram się o lepsze zdjęcia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz