niedziela, 28 grudnia 2014

Nasze początki



24 grudnia 2013 roku podjęliśmy decyzję o dziecku. Czyli niedawno minął rok! Może to zbyt odważnie jak na osobę w wieku 20 lat, ale jeśli spojrzeć na wiek mojego partnera, to nie wydaje się to kontrowersyjne. Tego dnia wyznaczyliśmy sobie datę naszego ślubu. Odstawiłam tabletki i rozpoczęliśmy starania.
6 stycznia 2014 byliśmy z naszymi ślubnymi  świadkami w górach. Po wejściu na dużą wysokość w krótkim czasie - zasłabłam. Ona już z nami wtedy była <3
Wiedziałam, że jestem w ciąży. Przez wiele dni stycznia bolały mnie piersi, byłam bardzo senna. Testy zrobiłam 1 lutego. Obydwa, jak widać, pozytywne. Miesiąc później wypadał termin naszego ślubu.

11.10.2014 o godzinie 10:55 przyszła na świat nasza upragniona, wyczekana Laura Maria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz