środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014

To był niewątpliwie najważniejszy rok w moim życiu. Wszystko wywróciło się do góry nogami! Starałam się wybrać po jednym wydarzeniu z każdego miesiąca. Wydarzeniu, które było dla mnie niezwykle istotne. Nie udało mi się stosować tej zasady do każdego miesiąca. Zobaczcie sami ;)
STYCZEŃ: wyjazd w góry - Laura dała mi o sobie znać, bo mimo świetnej kondycji, zasłabłam po wejściu na niewielką górkę



LUTY: pierwszego dnia tego miesiąca potwierdziłam swoje przypuszczenia o ciąży. Zrobiłam dwa testy - obydwa pozytywne!



MARZEC: zmieniłam stan cywilny ;)




KWIECIEŃ: skończyłam technikum ekonomiczne jako trzecia najlepsza uczennica w rejonie jeleniogórskim



MAJ: dowiedziałam się o płci naszego maleństwa podczas USG w 3D.
Pierwszy raz ujrzałam buźkę Lali.



Ponadto matury.. Zdawałam polski na obydwu poziomach, matematykę, angielski, WOS i geografię. Zdałam wszystkie egzaminy i udało mi się osiągnąć 100% z jednego z nich ;)


CZERWIEC: egzaminy zawodowe.



LIPIEC: pierwszy wyjazd do term w okolicy Karpacza. Już w styczniu zabierzemy tam Laurę ;)



SIERPIEŃ: przeprowadzka i urządzanie mieszkania



 WRZESIEŃ: ostatni wyjazd we dwójkę. Piękny tydzień we Wrocławiu!



PAŹDZIERNIK: 11.10.2014 przyszła na świat Laura Maria!!!! To najważniejsze wydarzenie mijającego roku. Poniżej jej pierwsze zdjęcie.



LISTOPAD: pierwsze guganie Lali
LAURKOWE GUGANIE

GRUDZIEŃ: pierwsze święta we trójkę, a dziś nasz pierwszy wspólny Sylwester :)




To był wspaniały rok! Pełen wrażeń, sukcesów i powodów do dumy. Oby kolejny był jeszcze lepszy :) Wszystkiego najlepszego w roku 2015 życzymy my:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz