niedziela, 31 maja 2015

72. OOTD - stylizacja randkowa

Witajcie!

Dzisiaj przybywam do Was z kolejną stylizacją, tym razem na spotkanie z chopakiem. Czasy, kiedy stałam przed szafą z myślą "nie mam się w co ubrać na randkę" bezpowrotnie minęły ;) Po ślubie jest nieco inaczej, nie ma znaczenia strój, a forma spędzanego czasu na wspólnym wyjściu. Jednak rozumiem Was, Wasze wahania i prośbę o zrobienie takiej stylówki. Jestem tu dla Was i nie wstydźcie się pytać oraz podsyłać swoje pomysly ;*

Postawiłam na jasne kolory. Białe body z koronkowymi rękawami i koronkowym wykończeniem dekoltu. Do tego szara spódniczka tzw. "dresówka". Białe sneakersy ze złotymi dodatkami ubrałam dla wygody, ale też dla optycznego wydłużenia i wysmuklenia nóg. Jako biżuterii użyłam tylko kremowych kolczyków różyczek. Makijaż - opalizujący cień do powiek, czarna kreska i tusz. Policzki podkreślone różem. Usta muśnięte błyszczykiem. Fryzura - romantyczny luźny kłos. Stylówka idealna na wyjście do parku i nie tylko ;)


Pamiętajcie, aby nie odsłaniać zbyt wiele. Jeśli idziecie na pierwszą randkę, ubierzcie się skromnie, dziewczęco. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)











Mam nadzieję, ze i ta stylówka komuś przypadnie do gustu. Na ostatnim zdjęciu witać matę do ćwiczeń - właśnie lecę robić ABS. Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz