poniedziałek, 15 czerwca 2015

77. Deco

Witajcie!

W dzisiejszym poście zapraszam Was do mojego domu. Chciałabym pokazać garstkę rozwiązań dekoracyjnych, jakie zastosowałam. Wszystko to amatorka, nic wyjątkowego, aczkolwiek nie wykluczam, że coś przypadnie Wam do gustu. Może użyjecie moich pomysłów w Waszych domach?

Zapraszam do pościaka ;)


1. Kosz wiklinowy

Użyłam go jako miejsca na przygotowywanie buteleczki dla Laury. Trzymam tam mleko i podgrzewacz. Dodatkowo ozdobilam go pomponem tiulowym.

2. Dekoracja ścienna

Jak sami widzicie, są to motyle. Mam je w sypialni. Wzór ułożyłam sama, a montaż zajął mi 15 minut.



3. Ramki nad łóżeczkiem

Moja księżniczka ma nad swoim łóżeczkiem metryczkę i kilka swoich zdjęć. Obok wahlarz z różowych piórek.


 4. Serce ze zdjęć

Moje ostatnie dzielo. Zdjęcia najpierw poukladałam na podlodze, potem przywieszalam na ścianę. Trochę mi to zajęło czasu i pracy, aczkolwiek warto ;) Efekt, jak dla mnie, świetny.


5. Miejsce na kosmetyki

Swoje malowidla trzymam w lazience. Znalazlam dla nich przybornik. Ładnie wygląda i dzięki niemu udaje mi się utrzymać porządek.


Mam nadzieję, że wpis się podobał.

Ja tymczasem zmykam wypełniać dokumenty na uczelnie. Studia już w październiku!!

2 komentarze:

  1. Serce ze zdjęć urzekło mnie najbardziej. :) Myślę, że zrobię podobne u siebie. Na jaki kierunek się wybierasz? ;)

    OdpowiedzUsuń