sobota, 11 lipca 2015

82. Must have - neon

Witajcie!

Przepraszam, że tak dawno nie pisałam. Żyję na pełnych obrotach! Ogarnianie domu, praca, zajmowanie się córcią i poświęcanie każdej chwili na umacnianie związku - to wszystko wypełnia mi dni. Kiedy mam chwilkę wolną - odpoczywam albo mam czas na dbanie o ciało.

Obiecałam, że przed wyjazdem zrobię posty o must have na lato. Mamy akurat masę wyprzedaży, na których można upolować perełki w niskich cenach. Warto skorzystać z tych promocji!!!!

Dzisiejszy post o ubraniach w neonowych kolorach. Początkowo ten trend mnie odrzucał. Kolory kojarzyły mi się z ubraniami robotników drogowych... Z czasem jednak przekonałam się do wyrazistego różu, ktory cudnie wygląda na opalonym ciałku <3

Na początek inspiracje:














Osobiście jestem posiadaczką kilku neonowych ciuszków i dodatków. Jeżeli zakładamy naonową sukienkę - buty najlepiej ubrać w kolorze stonowanym. Całe ubrane w neony będziemy wyglądać komicznie i cyrkowo co odradzam.









Czy neony przypadły Wam do gustu ? :)

www.ask.fm/juliakr94

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie lubię się wyróżniać, ale lubię patrzeć na osoby tak ubrane. Tobie takie ciuszki świetnie pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo nie byłam przekonana do tego trendu, ale w wakacje można zaszaleć;)

      Usuń
    2. Szalej. W końcu jesteś młoda i piękna. :)

      Usuń