poniedziałek, 29 czerwca 2015

81. Letnie must have

Witajcie!

Już za dwa tygodnie wybieram się nad morze. Jedziemy na nasze rodzime polskie plaże. Bardzo cieszę się, że już w tym roku Laura będzie miała swoje pierwsze wakacje ;)

Z tej okazji będę publikować moje wakacyjne must have. Pokażę Wam w co wyposażyłam swoją i Laury garderobę specjalnie na wyjazd/wakacje. Będę również publikować inspiracje, które mi się podobają. Mam nadzieję, że cykl takich wpisów przypadnie Wam do gustu!

Dzisiaj zacznę od strojów kąpielowych. Osobiście posiadam cztery, w tym dwa kupiłam w tym roku. Stroje kąpielowe powinny nie tylko dobrze wyglądać, ale też być wygodne. Nie wyobrażam sobie odpoczynku na plaży w stroju odkrywającym zbyt wiele.

Tyle pisanie, zobaczcie co dla Was przygotowałam ;)

MOJE INSPIRACJE
 (zdjęcia pochodzą ze strony www.zszywka.pl)

1. Triangle

Strój składa się z jakby kilku części materiału. Kolorowe neonowe skrawki tworzą całość. Zastanawiałam się nad tym strojem, jednak ostatecznie mój wybór padł na inne ;)




2. Efekt syrenki

Ten materiał zdobył moje serce. To nim inspirowałam się przy wyborze jednego z moich strojów. Na opalonym ciele wygląda bosko!


3. Neon

Strój z poniższego zdjęcia widziałam w niemieckim h&m za 6 euro całość!!! Pieniądze żadne... Jednak krój nie przypadł mi do gustu ze względu na nierównomierną możliwość opalenia się. Zdecydowałam się na strój w neonowym kolorze, jednak bez ramiączek ;)




Moje stroje + dodatki w postaci okularów:



Podobają się?;) A Wy, jakie stroje preferujecie? Zapraszam do komentowania! ;*

4 komentarze:

  1. Zdecydowalas sie na dziecko, a nie masz dla niej czasu i musisz dac do zlobka;) smieszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coooo? xD no tak, Twoje myślenie to żart roku, aż mnie brzuch rozbolal ze śmiechu .

      Usuń
  2. Moze zrob notke jakim ootd 'zakryc' oponke -zmore wielu kobiet :(

    OdpowiedzUsuń