poniedziałek, 22 czerwca 2015

80. Pielęgnacja nóg

Witajcie!

Dzisiejszy post będzie poświęcony moim sposobom na pielęgnację nóg. Zbliża się sezon plażowania, zatem należy poczynić przygotowania do zdrowego wyglądu przede wszystkim naszych stóp!!! Oczywiście, najlepiej pielęgnować stopy co najmniej 3 razy w tygodniu. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie każda z Was ma na to czas. A już najmniej tego czasu mają mamcie... Poświęćcie jednak te parę minut podczas kąpieli, a będziecie zadowolone ;*


A więc od początku... Najważniejsze jest prawidłowe nawodnienie organizmu - jeśli mamy to zapewnione, dobrze wygląda całe nasze ciało. Drugą rzeczą jest magnez!!! Dzięki niemu unikniemy skurczy nóg. Ja niestety mam problem z żylakami i siniakami. Tu przydaje się heparyna. Oczywiście nie w czystej postaci, a w maściach. Trzecie, ale najważniejsze: ĆWICZENIA. To dzięki trenowaniu przez 3 lata tańca mam łydki jakie mam, nawet po ciąży! Także bez potu się nie obejdzie... ;)

Co do pielęgnacji... Staram się przynajmniej co drugi dzień zapewnić stopom peeling i natłuszczenie specjalnym kremem. Twarde pięty ścieram od czasu do czasu tarką. Robię to rzadko, gdyż peeling w zupełności je zmiękcza. Mam jedynie problem po pracy - wtedy tarka jest zbawieniem ;)

Co do całych nóg... Golę je tak często jak tego potrzebuję. Używam maszynek Wilkinson na chwilę obecną, choć polecam Venus 1000 razy bardziej ;) Peelinguję skórę ud solą do kąpieli. Jako balsamu po kąpieli używam albo koziego mleka, albo masła kakaowego. Jeśli wychodzę gdzieś na dwór w szortach/sukience, smaruję nogi zwykłą oliwką. Wtedy są nabłyszczone, a połysk dodatkowo je wyszczupla i wysmukla ;)

To tyle. Po krótce opisałam co i jak, a teraz pokażę kosmetyki ;]







A teraz "bohaterki postu" ;P


Dzisiaj:
W dniu ślubu:



I w ciąży:




Życzę Wam powodzenia w dążeniu do posiadania idealnych nóg ;* Pamiętajcie - choćby najmniejsza aktywność, jaką jest spacer zamiast jazdy samochodem, da maleńki efekt!!

1 komentarz:

  1. Super porady! Ja od siebie mogę polecić depilację woskiem, daje dłuższy efekt :)
    Pozdrawiam http://kreatywniejszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń