sobota, 18 lipca 2015

84. Chowamy oponkę - post na życzenie ;)

Witajcie!

Piszę do Was z Ustki. Dzisiaj pogoda lekko się zepsuła. Nadal jest ciepło, ale kropi deszcz co parę minut. Jesteśmy pięknie opaleni i bardzo wypoczęci. Aż żal wracać... Zostajemy do poniedzialku ;)

Wiele kobiet po ciąży (i nie tylko) zmaga się z tzw. oponką. W moim przypadku przez kilka miesięcy była to sama wisząca skóra. Teraz jest już coraz lepiej. Co jest najlepsze na pozbycie się tego mankamentu? Oczywiście ĆWICZENIA. Zdaję sobie jednak sprawę, że jest to trudne i mozolne, aby regularnie wylewać z siebie siódme poty. Ja osobiście mam tygodnie, w których ćwiczę ostro, by potem znowu odpuścić. Moim problemem jest brak motywacji... Dwa dni po porodzie wchodziłam w dżinsy sprzed ciąży, także motywacji nie mam wcale. Wiem, że mogłabym wyglądać lepiej, lecz akceptuję siebie taką jaka jestem ;)


Co do chowania oponki... Możemy wykorzystać kilka tricków, aby optycznie ją ukryć. Dobrze dobrane ciuszki potrafią zdziałać cuda i dzięki nim będziemy wyglądać świetnie bez ćwiczeń i drakońskich diet ;)





FALBANKI

Ukryją niechciany tłuszczyk w dolnej części brzucha. Niestety, musimy uważać, bo często efekt wychodzi odwrotny od zamierzanego - łatwo się pogrubić...


BASKINKA

Ten krój jest najlepszym sposobem na ukrycie oponeczki. Uwydatniamy talię i jednocześnie ukrywamy to, czego nie chcemy wystawiać na widok.


PASEK W TALII

Może nie jest to supersposób, aczkolwiek uwydatniając talię przyciągamy właśnie na nią wzrok ;)


ODCIĘCIE POD BIUSTEM

Super krój sukienki. Działa również w przypadku szerokich bioder!





 WYSOKI STAN

Jestem miłośniczką tego sposobu na optyczne zmniejszanie brzuszka. W ciuszkach z wysokim stanem czuję się wygodnie i bardzo kobieco. Polecam spódniczki i spodenki. Jedną z moich ulubionych stylizacji z wysokim stanem znajdziecie na moim IG : https://instagram.com/p/4lu43aQ050/















Co odradzam?

Obcisłe tshirty
Biodrówki
Krótkie bluzki
Workowate fasony (dodają kilogramów!!!!)


Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam. Zapraszam na mój blog w przyszłym tygodniu - mam dla Was kilka OOTD prosto znad morza ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz