środa, 18 lutego 2015

37. Mały plujek zaprasza na sałatkę

Moja Lalci nabyła nową "umiejętność". Odkryła możliwości swojego języka. Nie, nie nauczyła się mówić. Wystawia mi jęzorek i robi coś na kształt "bwwww", plując się przy tym niemiłosiernie i obśliniając bliskie otoczenie, haha.

Ja oczywiście nie o tym. Pięć dni temu miał być przepis na sałatkę, ale jakoś tak nie miałam weny, żeby go dodać. Dzisiaj jednak się zebrałam i podaję przepis na tzw. sałatkę królewską.

Połączenie składników typu ananas + majonez wydaje się nierealne, jednak sałatka jest CUDNA, polecam.



Składniki:

8 plastrów ananasa z puszki 

4 jajka ugotowane na twardo
40 dag Polędwicy Sopockiej
słoik selera sałatkowego
puszka kukurydzy
5 łyżek majonezu
szczypta pieprzu

Ananasa i jajka kroimy w kostkę. Szynkę kroimy w paski. Seler i kukurydzę odsączamy z zalewy. Wszystkie składniki łączymy. Mieszamy z majonezem. Doprawiamy szczyptą pieprzu.
Sałatka gotowa w 20 minut, polecam, Laurze ślinka cieknie na sam widok :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz