czwartek, 5 marca 2015

42. Zakupki

Witajcie!

Wróciłam ze SPA pełna energii, dobrego humoru i pozytywnego nastawienia. Pościk o wyjeździe już czeka na publikację, ja jednak chciałabym dzisiaj napisać o zakupkach, na jakie zabrałam dzisiaj Lalci.



Pogoda była dzisiaj wspaniała. Ciepełko, słaby wiatr i cudne słońce! Słyszałyście, że w przyszłym tygodniu ma być aż 15 stopni?! Niecierpliwie na to czekam!

Na spacerek poszłyśmy do Niemiec. Lalci trzeba było nowych smoczków, przy okazji wzięłam też słoiczki, łyżeczki i soczek. Kupiłam też  małej kaloszki i czapeczkę ;)

Nie zapomniałam o mężu i siebie też "rozpieściłam".








Po zakupkach spacerowałyśmy w parku około 2h. Lalci była grzeczna i nie marudziła. Po powrocie był czas na zabawę, a teraz moje maleństwo śpi ;)





Już jutro publikacja wpisu o naszym rocznicowym wypadzie, zapraszam ;)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz