poniedziałek, 13 kwietnia 2015

59. Spacerkowo

Witajcie!

Właśnie wróciłam z trzygodzinnego spaceru. Byłyśmy z Laurą w Niemczech po słoiczki. Skończyła pół roku, dlatego czas na nowe smaki w jej diecie. Malutka śpi, mąż w pracy, a ja piszę dla Was pościk.

Zapraszamy do dalszej części wpisu ;)



Zaopatrzyłam nas w obiadki i deserki. Oto, co Laura będzie jadła w najbliższych dniach:
1. Kurczak z warzywami i masłem roślinnym
2. Deserek: truskawki, maliny i jabłko
3. Cukinia z ziemniakami
4. Warzywa z gotowanym ryżem
5. Puree ziemniaczane z warzywami i mięsem mielonym
6. Deserek: truskawki, borówki i jabłko

Jeden słoiczek wystarcza na dwa obiadki/ desery. Staram się pamiętać, jakie smaki Laura lubi i takie dania jej kupuję. Deserki jednak smakują jej najbardziej.


W H&M kupiłam opaskę ;) Jeszcze Laurze nie mierzyłam, ale na pewno będzie do przerobienia. Także małe zajęcie na wieczór ;)


Do kolekcji smoczków dołączyły kolejne dwa. Tak słodkie, że nie mogłam się oprzeć. Lalci wygląda z nimi bosko ;P

Dzisiaj na obiadokolację mielone, także zmykam do kuchni, póki maleństwo śpi ;)
Buziaki ;*;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz