środa, 27 maja 2015

70. Test kosmetyków do ust

Witajcie!

Jakiś czas temu minęły Rossmannowe wyprzedaże, na których mogłyśmy zaopatrzyć się w kosmetyki w cenach niższych o 49%. Osobiście solidnie skorzystałam z tych promocji. Zdążyłam przetestować kosmetyki, jakie zakupiłam i dzisiaj chciałabym zrecenzować dla Was szminki i błyszczyki do ust. Przedstawie Wam również kosmetyki, których używam na bieżąco.

Zapraszam do wpisu ;)



Dzisiejszy dzień jest totalnie #nomakeup #noclothes #nogoodmood. Pogoda od dwóch dni nie zachęca do niczego. Laurka dużo spała, ale też była bardzo grzeczna, podczas momentów aktywności. Teraz stoi w łóżeczku i pierdzi buźką, co jest niesamowicie śmiechowe ;):) Ja mam czas na ogarnięcie dla Was wpisu, co właśnie czynię.  A więc zaczynamy :)


1. Carmex



Carmexu Classic używam od 4 lat.  Pomadka ta doskonale działą na suche i spierzchnięte ust. Jest idelana zarówno na zimę, jak i na lato. Jej zaleta to wydajność. Ja cenię ja za świetne efekty widoczne po kilku minutach oraz za super uczucie mrowienia.
Carmex Green Tea kupiłam zachęcona promocją. Nie jest w niczym podobny do swojej klasycznej wersji. Jedyny plus? Zapach...

Carmex Classic około 11PLN (obecnie w promocji kosztuje 6,49PLN)
Carmex Green Tea około 11PLN (obecnie w promocji kosztuje 8,49PLN)


 2. Masełko do ust Bielenda


koszt około 8PLN

Masełko to zachęca uroczym zapachem maliny. Nawilża usta na dosłownie parę minut. Zmienia ich barwę na lekko różowy. Jest wydajne, ale efekt bardzo krótkotrwały. Polecam do torebki ze względu na malutkie zgrabne opakowanie ;)

3.  Błyszczyk Eveline 3D Silk effect

koszt około 8PLN
Posiadam odcień nr 256. Jest to zwykły błyszczyk z głębokim połyskiem. Najlepiej sprawdza się nałożony na matową szminkę. Klei się do ust, jest bardzo trwały, jeśli nie jemy i nie pijemy ;) Ma ładny zapach. Mogę go szczerze polecić do letniego makijażu.


4. Miss Sporty Perfect Color Lipstick

koszt około 11PLN

Szminka używana przeze mnie od roku. To trzecie opakowanie. Jestem wierna odcieniowi nr 054. Jest to jasna czerwień z lekkim połyskiem. Trwała i wydajna. Jedyny mankament - wysusza usta na potęgę. Radzę nakładać na Carmex - wtedy jest obłędna ;).

5. Miss Sporty Hollywood Forever

koszt około 11PLN

Opakowanie po lewej używam od pół roku. Po prawej - kupiłam na promocji. Jest to błyszczyk, który, jak zapewnia producent, ma trwałość do 8h. Jest to grubo przesadzone, gdyż musiałybyśmy nie jeść, nie pić i nic nie mówić. Trzyma się max godzinkę. Ładnie wygląda na ustach, nie wysusza. Trzeba jednak dużo go nałożyć, aby był jakikolwiek efekt.

6. Wibo Spicy Lip Gloss

 koszt około 8PLN

Ciekawy błyszczyk z formułą powiększającą usta za sprawą chilli ;) Powiększenia nie widzę, aczkolwiek bardzo przyjemnie szczypie w usta. Kolor jest trwały, nawet po piciu/jedzeniu. Posiadam odcień nr 8. Za taką śmieszną cenę warto!!!!!

7. MÓJ HIT Lovely Color Gel

koszt około 6PLN

Wszystko na plus! Kolor, trwałość, wydajność, zapach, a nawet smak ;) Utrzymuje się na ustach pół dnia przy jedzeniu, piciu, a nawet całowaniu... ;] Za tę cenę, same wiecie... ;*

Mam nadzieję, że podobały się recenzje. Pozdrawiam ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz