poniedziałek, 8 czerwca 2015

75. OOTD - patterned blouse

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam stykówkę na zimniejszy letni dzień. W ootd tego typu nie tracimy letniego look'u i jednocześnie nie marzniemy ;) A jak tego dokonać? Zapraszam do wpisu ;)



Połączyłam wzorzystą koszulę z poszarpanymi jeansami. Do tego balerinki w modnym w tym sezonie kolorze old gold. Jako dodatek pomarańczowy pasek dla skontrastowania kolorów.

Fryzura? Szybkie loki. Makijaż? Wyrazisty, mocny, z naciskiem na oko i usta.































Czy look przypadł Wam do gustu? Piszcie w komentarzach ;) Następna notka pojawi się, gdy będzie minimum 20 komentarzy ;) Chciałabym Was zachęcić do zostawiania tu po sobie śladu ;)

Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie, gdzie jestem codziennie: www.instagram.com/juliakr94

4 komentarze:

  1. Ja stawiam przede wszystkim na wygodę więc ten look sprawdzi się doskonale. Balerinki dodają elegancji. :) Widać, że znasz się na modzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba koszula możesz powiedzieć gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest marki Gina Benotti. kupiłam w Niemczech w Ernsting's Family. Mogę sprzedać ;p

      Usuń